reisverslag Colombia - Reisverslag uit Río Claro, Colombia van Sally Keijzer - WaarBenJij.nu reisverslag Colombia - Reisverslag uit Río Claro, Colombia van Sally Keijzer - WaarBenJij.nu

Door: sally

Blijf op de hoogte en volg Sally

27 Februari 2012 | Colombia, Río Claro

24 februari
Vandaag gaan we naar Rio Claro
Voordat we het terrein op rijden gaan we eerst lunchen. Ik had gewoon een portie patat besteld. ik heb er een uur opgewacht. De anderen kregen al hun eten. Vreselijk gewoon Iemand uit de groep had pizza besteld maar die moesten ze nog afbakken na dat uur. Ze heeft het maar afbesteld.
Binnen op het terrein werd geïnventariseerd wat iedereen wilde doen. Het waren allemaal dingen met water. Een paar mensen deden niet mee . Ik ook niet.Ik ben gaan wandelen met nog iemand. Het wandelen stelt ook niet veel voor.Langs de rivier heen en terug.
Onze kamers is ongeveer 400m. van het restaurant af. Dus als je wat vergeten bent moet 400m heen en ook weer terug. Je kamer is een ruimte met 3 muren en aan de voorkant open. Als je het licht aan hebt dan vliegen er allerlei nacht vlinders binnen. gelukkig geen muggen.'s Nachts is het pikdonker Je moet met een lamp heel geconcentreerd lopen, anders val je want de stenen zijn heel erg ongelijk.

25 februari
Excursie naar de vroeger hacienda van Pablo Escobar.
Tegenwoordig is het een dierentuin en pretpark. Pablo Escobar had zelf een aantal dieren uit Afrika gehaald. Nu is het wat uitgebreid.
Zijn huis is geplunderd en kapot gemaakt. Nu is het een open lucht museum met zijn oude auto's en in het huis diverse posters waarop hij
belangrijke personen ontmoet. Verder zie je welke vreselijk dingen heeft gedaan. Ook zie de foto van zijn lijk nadat is doodgeschoten.
Om drie uur waren we terug op het resort. We hebben eerst wat uit gerust. 's Avonds zijn we gaan kijken naar de grot waar vogels in leven en pas naar buiten komen als het donker wordt. Het is niet te filmen of te fotograveren.
In de nacht heeft het vreselijk geonweerd en geregent

26 ferbuari
's Ochtends is er geen water. Hans ennog iemand is naar de receptie gegaan om te zeggen dat wij (het hele blok) geen water had. Na ongeveer een uur hadden we wel water. Nu konden wij gaan douchen.
Om 9 uur vertrek uit Rio Claro.We gingen eerst naar El Penol.Dit is een klein druk stadje waar op dat moment een marktje was. Daarna gingen we naar Guatepe waar konden lunchen. Het is net een soort Valkenburg. Een boulevard met diverse attracties, In de binnen stad waren er leuke straatjes met op de muren een schildering van het beroep van de persoon die daar woont
Morgen vliegen we naar Santa Marta om naar het Tayrona N.P. te gaan. Daar gaan we slapen in hangmatten.Ik ben benieuw.