amerika rondreis - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sally Keijzer - WaarBenJij.nu amerika rondreis - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sally Keijzer - WaarBenJij.nu

amerika rondreis

Door: sally keijzer

Blijf op de hoogte en volg Sally

31 Augustus 2013 | Verenigde Staten, New York

Verslag Rondreis amerika.
Op de 27e ‘savonds hebben bij de Koreaan gegeten. Dat was een leuke ervaring. Je besteld iets maar je weet niet wat je krijgt. Sander en ik hebben iets met Kimchi gegeten. Dit is rauwe kool in zuur die aan tafel in stukjes wordt geknipt en die je met een soort pannenkoek wordt gegeten. Hans heeft Yook whue. Dat is rauw vlees flinter dun gesneden met wortel en peer en kool julienne gesneden. Hans kreeg ook nog wat water gespetterd door een ober die achter hem iets stond te doen. Hij kreeg een gratis extra biertje daarvoor.
Na de maaltijd zijn we naar de Empire State Building gegaan. Deze blijft tot twee uur in de nacht open. Wij zijn tot twaalf uur gebleven. Het uitzicht was heel mooi.
De volgende dag 28 augustus hebben we geshopt. Onder andere bij Victoria Secret en bij Macy’s Deze laatste viel wat tegen. Van binnen ziet het er niet mooi uit. Het heeft wel veel merkkleding. De prijzen vallen wel mee. Het was uitverkoop’
Bij Vic. Secr. heb ik de bestelling gekocht. Terug in het appartement zag ik dat ik een verkeerde maat heb gekocht. Die verkoopsters zei dat ik in die la moest kijken en dat ik daar die type kon halen die ik nodig heb. Ik heb dus de verkeerde gepakt. Ik denk dat die bh. In de verkeerde la is terecht gekomen.
De volgende dag zouden we pas om twee uur vertrekken. We hadden nog tijd om het te ruilen. Snel heen en weer met de metro. Heen en het ruilen was geen probleem maar op de terugweg was er een ongeluk gebeurd op de lijn waar wij moesten uit stappen. De metro ging niet . Dus moesten we een andere weg vinden hierdoor moesten we een heel stuk lopen om naar het appartement tegaan.
Gelukkig hebben we het gehaald. ‘smiddags hebben Sander weg gebracht naar vliegveld en zij daarna met de shuttle bus naar ons hotel gegaan.. op het vliegveld was het een uitzoekerij hoe alles werkt. Bij ons is het veel duidelijker aangegeven. Schiphol is nog zo gek niet. Het hotel is redelijk alleen werkte de sleutel niet dus Hans moest weer naar beneden om de sleutel te activeren.
Nu zitten we op onze kamer televisie te kijken. Morgen vroeg op want wij moeten de auto halen. Ik ben benieuw Dit wordt onze tweede deel van de reis. Op naar Washington.