amerika de westkust 7 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Sally Keijzer - WaarBenJij.nu amerika de westkust 7 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Sally Keijzer - WaarBenJij.nu

amerika de westkust 7

Door: sallykeijzer

Blijf op de hoogte en volg Sally

09 September 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

8 september
Via Winslow zijnwe vertrokken naar de Grand Canyon.
In Winslow heb je op een hoek van de straat een standbeeld van een lifter. Deze regel komt uit een liedje van de Eagles "standing on de corner in Winslow Arizona".
Daarna even geshopt in Flagstaff.
Vervolgens naar de Grand Canyon gereden.
We kwamen bij Desert View binnen en hebben daar de eerste foto's gemaakt.

9 sept.
Hoera hans is vandaag jarig.
Het regent in G.C. Het is geen fijn weer weer. We wilden een trail lopen die langs de bergwand naar beneden gaat. Maar we zouden niet helemaal naar beneden gaan maar halverwege terug lopen. Maar dat ging niet door vanwege de regen.
We besloten om een andere trail te lopen. Je kon dan af en toe in de bus stappen., want langs die weg mochten de auto's niet komen alleen maar de bus.We begonnen eerst met lopen maar na 2 km. begon het te regen. Eerst nog proberen te schuilen onder een boom maar dat hielp niet. We waren door en door nat. Met de bus zijn toen verder gegaan naar volgende uitkijkpunt. Daar uitgetstapt en later weer met de bus verder. Totdat we de hele trail hebben afgereden. totslot maar naar het hotel terug.

• 16 September 2014 - 09:10

Fransje:

Hoi Sally,
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Hans. Inmiddels ben ik terug uit de Azoren en kan reageren. Met een tablet en zo'n pennetje gaat het wat moeilijk. Jullie zijn wel stevig aan het reizen en trekken. Wat een mooie foto's. Ik beleef de parken weer opnieuw. Jammer dat het in de Grand Canyon minder weer was. Het is er schitterend bij mooi weer. wij hebben een keer met een rancher een wandeling naar beneden gemaakt. Ook een ervaring. Tevens vertelde hij er veel bij. Maar ik denk dat jullie inmiddels al weer verder getrokken zijn. Ben benieuwd naar jullie verdere reis.

Groet van Fransje

• 16 September 2014 - 09:11