emerald reis - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Sally Keijzer - WaarBenJij.nu emerald reis - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Sally Keijzer - WaarBenJij.nu

emerald reis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sally

17 Mei 2007 | Thailand, Hua Hin

Hallo luitjes
Voordat we vertrokken uit Chang Mai hadden de ochtend vrij. Met Paula en Hary zijn we naar een shopping Mall geweest. Eerst zijn we naar een verkeerde shopping mall gebracht maar uit eindelijk toch in de juiste aangekomen. Smiddags nog wat gewandeld en koffie gedronken Toen we terug wilden regende het enorm. Met ons drieen onder een plu kwamen we door en door nat in ons hotel. Snel verkleden en al het natte goed in een zak mee de tas in. We werden op gehaald voor de treinreis.
Na een leuke treireis zijn we in Hua Hin aangekomen. Slapen in de trein daar komt niet veel van. Nadat we zijn ingestapt zijn we naar de restauratiewagen gegaan. Daar was het een dolle boel. Muziek keihard en iedereen zingen. Nederlanders en Fransen met elkaar. Uiteindelijk moesten we toch gaan slapen maar daar dat lukte niet. De volgende ochtend kwamen we vroeg in Bangkok aan. Daar gingen we eerst ontbijten voordat we naar Hua Hin werden gebracht. De anderen gingen naar Jomtien. We hebben daar afscheid genomen van elkaar maar we zien elkaar weer op het vliegveld.Wendy kreeg even later een bericht dat iemand van onze groep is bestolen en of wij nog alles hadden. Gelukkig wel. Hier in Hua Hin hebben we een luxe hotel. Het weer is wisselvallig, maar het grootse deel van de dag droog. Al lekker op het strand gelegen. sAvonds hebben we in de bar van het hotel een drankje gedronken. Wij wisten niet dat het na tienen happy hour was. Dus na 1 drankje wilden we eigenlijk opstappen toen de serveerster bij ons kwam dat er een heer was die ons een drankje aan bood. Of we dat wilden? Wij hebben dat aangenomen. Maar omdat het happy hour was kregen wij er twee. De heer die ons dat aanbood was een rijke Engels man die hier een huis heeft gekocht en er op toezag dat alles gebeurde zoals hij het wilde. Hij vond Wendy leuk een wilde aanpappen,maar zij heeft niet toegehapt. Gelukkig ging hij uit zichzelf weg. Vandaag hebben we niet veel gedaan uitgeslapen winkeljes bekeken en naar het strand geweest. Morgen zal wel het zelfde zijn. Dus er gebeurt niet veel meer en overmorgen worden we om 7.00 pm opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Dan zit deze vakantie er weer op Dit is het einde van het verslag. Doei

• 17 Mei 2007 - 21:48

Pamela:

Hey mam...jouw golddigger dochter hier...jij hapt altijd!! Nu is ie rijk EN Engels!! En dan niet!!! tss
    hahaha nee hoor!!

gelukkig zijn jullie niet bestolen!! Zou alles weer zo verpesten!!

Ben net weer thuis...we zijn best lang op de pasar malam gebleven en toe nog naar oma...waar we moeilijk weg kwamen aangezien ze op haar preekstoel zat ;)

Nou alvast goede vlucht terug!!

• 18 Mei 2007 - 07:38

Jennifer:

Ja we hebben weer een aantal aparte familieverhalen mogen vernemen! Best interessant. Mam ik hoop niet dat er teveel alcohol in zat anders lag jij na twee drankjes wel onder de tafel.
    Goede vliegreis!

• 18 Mei 2007 - 13:50

Stephanie:

Ja hier ik weer.

Alles is uiteraard al weer gezegd. Mijn Espritfeessie afgelopen woensdag was erg leuk. Lag om 4.45 in jouw bed mam!!! whahaha dat weet je nog niet!!! Heb er uiteindelijk maar vier uurtjes ingelegen!!!

Jehhhh eindelijk komen jullie weer thuis!!!!

DOEEEEEIIIII